Potrzebujesz pracowników tymczasowych? Skorzystaj z możliwości, jakie daje leasing

0
pracownicy tymczasowi

W wielu branżach niezbędna jest pomoc pracowników tymczasowych. Potrzebni są w rolnictwie w trakcie intensywnych prac rolnych, a także w wielu zakładach przemysłowych, w których okresowo wzrasta zapotrzebowanie na dodatkowe ręce do pracy. Skorzystać mogą z nich również firmy sprzątające, które od czasu do czasu muszą zwiększyć swoje wysiłki, jak choćby podczas zimowego odśnieżania czy intensywnego koszenia trawy w środku lata. Gdzie jednak ich znaleźć? Przychodzimy z odpowiedzią!

Dlaczego warto skorzystać z pomocy pracowników tymczasowych?

W wielu branżach okresowo zostaje zwiększona ilość pracy, w porównaniu do tej, jaka wykonywana jest w nich w spokojniejszych chwilach. Właśnie w takich momentach, zamiast szukać stałych pracowników, dla których następnie nie będzie odpowiedniego zajęcia, warto zainteresować się możliwością zatrudnienia pracowników tymczasowych.

Jest to atrakcyjna propozycja dla wielu firm, wymienionych przez nas już we wstępie. Jednak nie tylko ich sezonowość i brak konieczności wiązania się na stałe jest tutaj zaletą – równie istotny jest fakt, że pracownicy tymczasowi w ogóle nie muszą być związani z firmą, dla której będą wykonywać zadania. Dzięki temu nie istnieje konieczność nawiązywania z nimi licznych, oddzielnych umów, co na pewno będzie zachęcającą opcją dla każdego, kto nie chce dodatkowo obciążać się sprawami kadrowymi. Jak w takim razie skorzystać z tych zalet?

Leasing pracowników

Najlepszym rozwiązaniem będzie w tym przypadku leasing pracowników od firmy, która jest dla nich “macierzystym” pracodawcą. Zazwyczaj jest to agencja pracy, specjalizująca się w świadczeniu usług na rzecz przedsiębiorców, która gwarantuje znalezienie najbardziej adekwatnych osób do przewidywanych zadań.

Leasing pracowników, oferowany na stronie https://workafford.pl/, to przede wszystkim absolutne minimum formalności ze strony przedsiębiorcy. Nie wymaga ani pisania oferty pracy, ani rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, ani podpisywania uciążliwych, licznych umów na krótki okres czasu. Wszystko dlatego, że jak już wspomnieliśmy, pracownicy są fizycznie zatrudnienia przez WorkAfford, a dla przedsiębiorcy wykonują zlecone im zadania tymczasowe.

Szukasz specjalisty? Nie ma problemu!

Jeśli twoje zadania tymczasowe wymagają konkretnych specjalistów, również w tym przypadku nic nie stoi na przeszkodzie, abyś znalazł ich z pomocą agencji pracy. Będzie to nawet łatwiejsze, niż samodzielne poszukiwania, a bez wątpienia pozwoli ci zdobyć najlepszych pracowników. Pamiętaj także, że zazwyczaj ekipa, która zostanie do ciebie przesłana, będzie składała się z osób, które nie tylko mają doświadczenie w branży, ale też dobrze się znają. Dzięki temu potrafią zorganizować sobie pracę i podzielić zadania w sposób optymalny, czego najpewniej nie potrafiliby zrobić pracownicy zatrudniani przez ciebie oddzielnie i dopiero zapoznający się ze sobą.

Właśnie dlatego, jeśli zależy ci na najlepszych specjalistach, powinieneś skontaktować się z agencjami pracy zajmującymi się leasingiem pracowników tymczasowych.

Magento 2 i moduł płatności godny polecenia

0
Magento 2 i moduł płatności godny polecenia

Posiadasz sklep internetowy i planujesz jego modyfikacje? A może zastanawiasz się nad stworzeniem nowego? Teraz, dzięki gotowym oprogramowaniom, wszelkie problemy i trudności techniczne związane z tymi działaniami odchodzą w niepamięć. Dzięki tym modułom stworzysz stronę, która przyciągnie nowych klientów i będzie atrakcyjna dla obecnych.

Jak prawidłowo prowadzić sklep internetowy?

Przede wszystkim należy dokładnie i skutecznie zaplanować strategię marketingową, ale także w umiejętny i profesjonalny sposób zarządzać sklepem internetowym. Wszelkie podejmowane działania mają na celu zwiększenie korzyści płynących z ecommerce. Planowanie i trzymanie się stworzonego planu pomoże zwiększyć zysk i oczekiwany sukces.

Prostota i wysoka intuicyjność strony internetowej jest atrakcyjna dla klientów i zwiększa liczbę odwiedzin sklepu. Te dwie cechy mocno wpływają na funkcjonalność i popularność. Aby podnieść te dwie wartości, warto sięgnąć do gotowych oprogramowań, które pomogą zrealizować skutecznie postawione cele marketingowe i strategiczne.

Istotnym pytaniem jest to o decyzję w sprawie gotowego oprogramowania. Czym powinniśmy się kierować wybierając moduł? Przede wszystkim własnymi potrzebami i preferencjami. Jednak równocześnie nie powinniśmy jednak ignorować preferencji klientów, np. dotyczących płatności. Jednym z gotowych modułów usprawniających prowadzenie sklepu jest Magento 2. Dzięki niemu idealnie dopasujesz wygląd sklepu do twoich potrzeb i preferencji.

Zalety Magento 2

Prowadząc sklep internetowy, doskonale wiesz, jak istotna jest prostota i łatwość w obsłudze. Klienci doceniają intuicyjne strony i chętnie do nich wracają. Gotowe moduły wspierające prowadzenie stron internetowych połączonych ze sklepem internetowym usprawniają jego funkcjonowanie. Jakie zalety ma Magento 2? Dzięki niemu możesz:

  • systematycznie dokonywać aktualizacji strony,
  • łatwo tworzyć i modyfikować treści,
  • korzystać z prostego i intuicyjnego szablonu,
  • dokonać personalizacji strony sklepu zgodnie z własnymi preferencjami.

Funkcjonowanie sklepu, kontakt z klientem, a także wprowadzanie najważniejszych funkcji (m.in. internetowe systemy płatności) jest teraz, dzięki korzystaniu z Magento 2, jeszcze łatwiejsze i sprawniejsze. Strona, którą prowadzimy, powinna uwzględniać preferencje i potrzeby naszych odbiorców. Do nich należą m.in.:

  • łatwość i intuicyjność w obsłudze sklepu,
  • atrakcyjność wizualna,
  • prostota związana z aspektami, jak na przykład dokonywanie płatności.

Oferując szeroką ofertę usług lub produktów, należy zadbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Jednak oprócz tego, najważniejsza jest atrakcyjność wizualna sklepu internetowego. Dzięki odpowiedniej staranności i dbałości o elementy związane z wyglądem sklepu, zwiększamy jest atrakcyjność i popularność w oczach naszych klientów.

Dowiedz się więcej na: https://tpay.com/dla-developera/integracje.

Czym jest SEO i po co się je stosuje?

0
seo
Fot. Pexels.com

Wszystkim zależy, aby SEO było dobre, czym jednak ono jest? Co zrobić, aby osiągać zadowalające wyniki? O jakie elementy należy zadbać? Sprawdź podstawowe informacje o pozycjonowaniu stron internetowych.

Przeczytaj też: http://www.garg.pl/seo-co-to-jest-i-jak-pomaga-nam-w-prowadzeniu-strony-internetowej/

Pojęcie SEO

SEO to skrót od angielskich słów Search Engine Optimization. W języku polskim posługujemy się zamiennie określeniem optymalizacja strony internetowej. To co kryje się pod tą nazwą to znalezienie się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google.

Robi się to ze względu na fakt, że niewiele osób wychodzi poza pierwszą stronę wyszukiwań. A najczęściej użytkownicy klikają wyłącznie w kilka pierwszych linków. Dlatego poprzez optymalizację rozumiemy znalezienie się jak najwyżej. Docelowo na pierwszym miejscu. Choć może być to trudne dla nowszych witryn www.

Jakie są pozytywne strony SEO?

Dobrze zoptymalizowane strony internetowe wyświetlają się o wiele częściej użytkownikom. A to przekłada się pozytywnie na liczbę osób chętnych do zakupów bądź skorzystania z danej usługi. Zainteresowanie stroną przekłada się na zainteresowanie stroną, a to bezpośrednio na sprzedaż i wyniki finansowe firmy.

Co zrobić, żeby uzyskać dobre wyniki SEO?

Na optymalizację stron internetowych składa się bardzo wiele elementów. Jednak podstawą jest analiza.

Przede wszystkim musimy przeanalizować na jakie słowa klucze chcemy, aby nasza firma była wyszukiwana. Następnie należy przeanalizować strony internetowe, które są na szczycie listy Google pod słowami kluczowymi, pod którymi chcemy by nasza firma się pozycjonowała.

Czasami, warto dodać więcej niż jedno słowo klucz i stworzyć hasło z kilku wyrazów. W przypadku branży odzieżowej zamiast hasła sukienka warto wybrać sukienka czerwona z falbanami. Takie wyszukiwania mają nieco mniejszą ilość wyszukiwania. Jednak konkurencja w tego typu hasłach jest mniejsza. A drugim plusem jest to, że klienci już wiedzą czego chcą, więc mogą być bardziej zdecydowani na zakup.

SEO to nie tylko słowa klucze i artykuły, w których powinny się znaleźć. Jest to także optymalizacja kodu strony czy grafik, które się na niej znajdują. Istnieje wiele narzędzi do analizy pozycjonowania stron internetowych. Warto się nimi zainteresować na początku przygody z optymalizacją treści.

Zobacz też: http://www.cegos.pl/z-czym-wiaze-sie-zmiana-pracy-na-inna-branze/

Czy w dobie popularności Internetu warto jeszcze inwestować w billboardy?

0
billboardy

Internet wydaje się być największym i najpopularniejszym środkiem masowego przekazu, jaki jest obecnie dostępny. Umożliwia między innymi niezwykle szybkie przesyłanie informacji do kolejnych osób, a także komentowanie i reagowanie, które pozwalają natychmiast wyrazić swoje zdanie na temat danego wydarzenia czy oferty. Czy w takim przypadku wciąż warto inwestować w inne formy reklamy, na przykład w billboardy? Przekonajmy się, że tak!

Internet: ocean możliwości, w którym łatwo utonąć

Internet to przede wszystkim globalna sieć informacyjna, w której znaleźć może się każdy, kto tylko pragnie podzielić się wiadomościami lub chce je uzyskać. Bez wątpienia jest jednym z najchętniej wybieranych środków przekazu reklamowego, ponieważ potrafi zapewnić naprawdę ogromne zasięgi.

Jednak możliwości, które daje, idą w parze z potencjalnym zagrożeniem, że reklama, na której akurat nam zależy, po prostu nie zostanie dostrzeżona pomimo zasięgu. Z czego to wynika? Przede wszystkim z faktu, iż każdego dnia użytkownicy sieci zalewani są potokiem informacji oraz licznymi ofertami. Przy tak ogromnej ilości propozycji i reklam po prostu nie skupiają uwagi na kolejnych, a wręcz blokują je z pomocą specjalnych programów. W takim przypadku nawet najlepesze teoretyczne zasięgi nie przekładają się na odwiedziny strony oraz decyzję zakupową.

Nie każdy korzysta z sieci

Warto pamiętać o tym, że nie każda osoba porusza się po sieci tak samo sprawnie. Wiele starszych osób w ogóle nie zagląda do Internetu, a zatem nawet jeśli jest on świetnym nośnikiem reklamy, nie dociera do pewnych specyficznych grup potencjalnych klientów.

Reklama internetowa nie zawsze jest prosta

Choć wydawać by się mogło, że wystarczy dobre zdjęcie i krótkie hasło reklamowe, w sieci często potrzeba znacznie większego wysiłku, aby zdobyć zainteresowanie odbiorców. Atrakcyjne wideo, content marketing czy linkbuilding często wymagają specjalistycznej wiedzy i konieczna jest w ich przypadku konsultacja ze specjalistą. To z kolei może przełożyć się na podwyższenie kosztów kampanii reklamowej.

Billboard – odpowiedź na wszystkie powyższe problemy

Billboardy reklamowe mogą stać się atrakcyjną alternatywą dla Internetu, ponieważ rozwiązują wszystkie powyższe problemy. Mają możliwość dotarcia do wszystkich osób, które przechodzą nieopodal, i nie wymagają od nich specjalnych działań ani nie podlegają blokowaniu. Po prostu przyciągają spojrzenie atrakcyjną, dużą grafiką i krótkim hasłem. Dzięki temu mogą szybko zainteresować duże grupy odbiorców.

Billboardy reklamowe odznaczają się także łatwością przekazu. Wystarczy dobry projekt i współpraca z osobami, które oferują wynajem billboardów, aby w ciągu krótkiego czasu uzyskać reklamę, która będzie bardzo skuteczna.

Jak zdobyć więcej like na Instagramie?

0
Jak zdobyć więcej like na Instagramie

Potrzeba samorealizacji i uznania tkwi w każdym człowieku, dlatego media społecznościowe takie jak Instagram zdobywają coraz szersze grono zwolenników. Ilość zdobywanych likeów i komentarzy pokazuje, jak bardzo popularny jesteś na portalu społecznościowym. Dlatego wiele osób zadaje sobie fundamentalne pytanie: jak zdobyć więcej like na Instagramie? Leniwi powiedzą – kupić, ale to pójście na skróty. Poza tym kupowanie lików wiąże się z tym, że realni użytkownicy mogą szybko odkryć, że za popularnością czy nagłym wzrostem popularności kryje się wiele botów, kont fałszywych i nieaktualnych. Zatem proponujemy pójść nieco dłuższą drogą, ale taką, która prowadzi do sukcesu.

Zdjęcia nie tylko dobre, ale wybitne

Aby wybić się na Instagramie trzeba mieć pomysł na siebie. Konieczne jest dodawanie zdjęć nie tylko dobrych, ale wybitnych. Oczywiście nie chodzi o to, że trzeba być zdobywcą World Press Photo, ale warto znać zasady dobrej kompozycji, kadrowania oraz operowania przesłoną i obiektywem w taki sposób, by uzyskać pożądane efekty dla danego zdjęcia. Inaczej robi się dobre selfie, a inaczej dobre zdjęcie krajobrazowe.

Na pewno zdjęcia, na których są ludzie zwykle zyskują więcej poklasku niż te przedstawiające przedmioty. Ważne, by fotografie oddawały idee firmy zatem np. innowacyjność czy mobilność. Zdjęcia w ruchu z użyciem efektu rozmycia, zdjęcia z lotu ptaka czy też budzące różne skojarzenia. Wszystkie metody są dobre, ważne by zdjęcie budziło zainteresowanie odbiorców i skłaniało ich do kliknięcia like.

Hashtagi mają znaczenie

Niewątpliwie hashtagi są ważne nie tylko w postach, biogramie, ale również prowadzonych relacjach. W tych ostatnich mogą być umiejętnie ukryte, aby nie zaburzały kompozycji. Hashtagi wiele mówią o Twojej kreatywności, poczuciu humoru, czy celnej ocenie danych zjawisk i wydarzeń. Musisz wiedzieć co cenią Twoi odbiorcy, a przy tym pozostać naturalnym. Warto wybierać hashtagi bardziej dokładne i mniej ogólnikowe. Używanie lokalizacji także jest dobrym pomysłem.

Osoby wyszukujące postów z danej okolicy łatwiej Cię „złapią”. Uważa się, że na jeden post warto użyć przynajmniej 9 hashtagów. Jeśli chcesz spowodować, by osoby przeglądające post weszły na link do Twojej strony, to nie musisz publikować jej w biogramie i możesz umieścić ją w pierwszym komentarzu. To sposób na to, by dodawać więcej linków, wszak w biogramie możesz użyć tylko jednego. Warto przeplatać hashtagi zawierające komentarz, z tymi będącymi swego rodzaju podpisem zdjęcia. W ten sposób można również zyskać większy odzew odbiorców w postaci lajków.

Organizuj konkursy z lajkowaniem

Publikowane treści i ich jakość bezpośrednio wpływają na ilość zbieranych na Instagramie lajków. Jednym ze sposobów na zwiększenie ich ilości jest zorganizowanie konkursu, w którym na osoby, które przycisną like i napiszą ciekawy komentarz na zadany temat, czekać będzie nagroda w postaci bonu upominkowego czy też próbki nowego produktu. Istotne znaczenie ma tu zaznaczenie, że Instagram nie jest organizatorem ani sponsorem konkursu i nie odpowiada w żaden sposób za jego rozstrzygnięcie. Taka klauzula musi się znaleźć w treści postu. Ponadto w biogramie warto zamieścić link z dokładnym regulaminem. Może się on znaleźć również w pierwszym komentarzu.

Konkursy z oznaczeniem znajomych są prostym sposobem, by choć niektórzy z nich polubili dodany post czy nawet zostali nowymi followersami. W przypadku konkursów liczy się kreatywne podejście, ale również zadanie użytkownikom kreatywnego zadania. W takie konkursy użytkownicy chętniej się angażują. Prostym sposobem na zdobycie like jest również poproszenie followersów o opublikowanie zdjęcia z produktem marki, np. w ubraniu danej marki modowej czy też makijażem wykonanym kosmetykami danej marki z jej oznaczeniem. Autor najlepszego zdjęcia może zyskać nagrodę, a dzięki jego publikacji na stronę firmy mogą trafić jego znajomi i także wziąć udział w konkursie czy polubić post.

Podsumowanie

Istotne znaczenie, by zyskać więcej lajków ma analizowanie statystyk. Trzeba dodawać różnorodne treści: cytaty, boomerang, infografiki czy wideo. Na podstawie statystyk dowiesz się jaki jest profil Twoich obserwatorów i które treści cenią oni najbardziej. Dzięki temu będziesz modyfikować swoje strategie publikacji postów na kolejne tygodnie. Ważne byś również kierował się trendami, czyli tym co aktualnie jest „na językach” i „na czasie”, a nie tylko przysłowiową kartką z kalendarza, choć to również jest ważne, zwłaszcza z punktu widzenia organizowanych promocji czy konkursów. Dzięki odpowiedniemu dopasowaniu treści do użytkowników będziesz zyskiwać większe zasięgi i więcej lajków.

Na czym polega kredyt obrotowy?

0
kredyt obrotowy

Sposobów, dzięki którym przedsiębiorstwo może pozyskać dodatkowe środki finansowe, jest mnóstwo. Jak wiadomo, do najpopularniejszych z nich należą pożyczki, kredyty lub leasing. Dzięki tym wszystkim rzeczom przedsiębiorstwo może utrzymać swoją stabilność finansową, a także pozwolić sobie na inwestowanie. Inwestycje są nieodłącznym elementem prowadzenia firmy i pozwalają na powiększanie jej kapitału, a także wyróżnienie się na rynku. Jednym z popularniejszych sposobów finansowania inwestycji jest zaciągnięcie kredytu obrotowego. Na czym on polega i kto może z niego skorzystać?

Jak działa kredyt obrotowy?

Kredyt obrotowy to zobowiązanie bankowe, które dedykowane jest przede wszystkim przedsiębiorcom. Głównym zadaniem takiego zobowiązania jest wsparcie właścicieli firm w prowadzeniu biznesu, a czasem nawet umożliwienie dalszego prowadzenia działalności. Kredyt obrotowy https://splatapozyczek.pl/kredyty-dla-firm/ jest zobowiązaniem krótkoterminowym, które bank przyznaje zazwyczaj na okres od 1 roku do 4 lat. Środkami pozyskanymi w taki sposób można pokryć bieżące potrzeby przedsiębiorstwa. Oznacza to, że możesz np. opłacić towary i usługi, wynagrodzić pracowników czy sfinansować większe inwestycje.

Kredyt obrotowy to dobry sposób na zachowanie płynności finansowej w firmie. Dzięki niemu możesz, chociażby przetrwać chwilowy kryzys spowodowany pandemią. Spłata kredytu odnawialnego odbywa się na bardzo prostej zasadzie. Za każdym razem, gdy kredytobiorca skorzysta z udzielonej mu kwoty, po wpływie pieniędzy na jego konto jest pobierana odpowiednia suma na poczet spłaty zobowiązania.

Kto może otrzymać kredyt obrotowy?

Kredyt obrotowy to produkt finansowy, który jest dedykowany głównie przedsiębiorcom, którzy już od pewnego czasu działają na rynku. To właśnie takie firmy najczęściej decydują się na podjęcie dużych inwestycji, które mają na celu zwiększenie kapitału przedsiębiorstwa. Warto pamiętać o tym, że jest to produkt finansowy przeznaczony tylko dla podmiotów gospodarczych. Oznacza to, że osoba, która nie ma firmy, nie może otrzymać tego typu zobowiązania.

Nie każda firma ma jednak szanse na otrzymanie kredytu obrotowego. Trudności mogą mieć, chociażby młode firmy, które nie mają zbyt dużego stażu na rynku. W takim przypadku konieczny będzie bardzo dobry biznesplan, w którym znajdzie się opis planowanych inwestycji oraz sposób, w jaki zostaną rozdysponowane środki z kredytu. Konieczne jest też posiadanie dobrej zdolności kredytowej.

Wady i zalety kredytu obrotowego

Jak każdy kredyt, także kredyt obrotowy ma swoje wady i zalety. Zanim zdecydujesz się na takie zobowiązanie, powinieneś je poznać i zdecydować czy jest to kredyt dla Ciebie. Do zalet kredytu obrotowego można zaliczyć przede wszystkim pomoc w podtrzymaniu płynności finansowej przedsiębiorstwa. W trudnych momentach nie będziesz musiał się martwić tym, jak utrzyma się Twoja firma. Kolejną zaletą jest to, że środkami z kredytu można w szybki sposób sfinansować duże inwestycje. Kredyt to też sposób na to, aby powiększyć kapitał obrotowy firmy.

Nie jest to jednak rozwiązanie pozbawione wad. Jedną z nich jest oczywiście prowizja i inne dodatkowe opłaty. Decydując się na kredyt, nigdy nie oddajemy tyle, ile w rzeczywistości pożyczyliśmy. Po drugie, jeśli inwestycja okaże się nieopłacalna, to istnieje ryzyko niewypłacalności. W takiej sytuacji przedsiębiorstwo może mieć problem ze spłatą kredytu, a także utrzymaniem się. Z tego powodu bardzo ważne jest, aby nie podejmować zbyt dużego ryzyka i dokładnie obliczyć opłacalność danej inwestycji.

Rynek rośnie czy spada? Linie trendu w Forex

0
Linie trendu w Forex

Rynek Forex, jako największy na świecie oferuje inwestorom ogrom dostępnych narzędzi, a także coraz bardziej skomplikowane wersje oprogramowania do handlu. Nic zatem dziwnego, że wśród początkujących traderów bardzo często pojawia się poczucie zagubienia i bardzo błędne przekonanie, że powinni się koncentrować na gromadzeniu niezliczonych wskaźników, rysunków i rozwiązań technicznych.

Jak wziąć pożyczkę przez internet?

0
Jak wziąć pożyczkę przez internet

Potrzeba dodatkowej gotówki pojawia się zazwyczaj znienacka, dlatego kluczowym aspektem, który bierzemy pod uwagę jest czas. Najszybciej niespodziewane wydatki pokryjemy środkami, które pozyskamy poprzez pożyczkę przez internet.

Piecyki gazowe – dla bezpiecznego i ciepłego mieszkania

0
piecyk

Piecyki gazowe są często wykorzystywane w polskich mieszkaniach i domach. Wybieramy zarówno piecyki jedno- jak i dwu-funkcyjne. Różnica pomiędzy nimi jest dość prosta – pierwszy służy do zasilania ogrzewania centralnego w naszym miejscu zamieszkania. Piecyki dwufunkcyjne pozwalają ponadto na ogrzanie wody użytkowej, używanej na co dzień w kuchni i łazience. Poniżej podpowiadamy – jaki rodzaj piecyka wybrać oraz na jakie parametry zwrócić uwagę przeglądając dostępne.

Piecyki gazowe – przed wizytą w sklepie

Piecyki gazowe to dość skomplikowane urządzenia występujące w wielu wersjach. Pierwszym i podstawowym podziałem jest sposób montażu – według którego piecyki można podzielić na stojące oraz wiszące. Oczywiście, wybór zależy między innymi od naszych warunków lokalowych – czyli od ilości wolnej przestrzeni na ścianie lub podłodze, a także możliwości wpasowania piecyka w otoczenie. Najkorzystniejszym rozwiązanie jest, gdy posiadamy osobne pomieszczenie, w którym piecyk można zostać zamontowany.

Sposób konstrukcji komory spalania i pobierania/odprowadzania powietrza również ma znaczenie. Znajdziemy więc kotły z otwartą lub zamkniętą komorą spalania. Czym się różnią? Pierwsze to urządzenia pobierające tlen z pomieszczenia, w którym się znajdują. Można je stosować wyłącznie, gdy dane pomieszczenie jest dobrze wentylowane. Drugie natomiast pobierają go z zewnątrz – co wymaga zastosowania specjalnej instalacji przewodzącej.

Sposób działania pozwala nam na wybór piecyków tradycyjnych, kondensacyjnych, pulsacyjnych lub z możliwością pracy w tzw. kaskadzie. Kotły tradycyjne oraz kondensacyjne są pod tym względem dość podobne – z tą różnicą, że kondensacyjne zużywają mniej paliwa (znajdziesz je między innymi pod adresem: https://protor.pl/), gdyż odzyskują znaczną część produkowanych spalin.

Kotły pulsacyjne nie posiadają natomiast zwykłego palnika, ale komorę spalania, do której doprowadza się mieszankę gazu i powietrza. Kotły kaskadowe to natomiast połączone z sobą kotły, w celu zwiększenia ich sumarycznej mocy.

Sterowanie pracą kotła – dla wygody użytkowania

Sposób sterowania kotłem jest niezwykle ważny, zwłaszcza jeśli jego pracę regulować będą różne osoby – na przykład wszyscy domownicy. Pod tym kątem wyróżniamy piecyki z automatyką oraz bez automatyki. Automatyka jest niezwykle pomocna w sterowaniu pracą kotła, a zwłaszcza – w dostosowaniu warunków jego działania do naszego zapotrzebowania na ciepło.

Jeśli zależy ci na wygodnym sterowaniu – wówczas warto zapytać doradcy klienta lub montażysty, czy do danego piecyka można dodać urządzenie sterujące. Pozwala nam ono na sterowanie pracą kotła na odległość – za pomocą specjalnych urządzeń mobilnych lub aplikacji. Rozwiązanie to jest wybierane między innymi przez osoby, którym zależy na wygenerowaniu oszczędności.

Najważniejsza w każdym piecyku – moc

To oczywiście sprawa podstawowa, dlatego warto omówić ją na samym końcu. Im większa moc grzewcza danego urządzenia, tym więcej będzie wytwarzać energii cieplnej. Warto wybierać urządzenia dostosowane do rozmiaru i kubatury naszego domostwa – pozwoli nam to wygenerować oszczędności oraz zachować urządzenie w dobrej kondycji przez wiele lat.

W typowym domu jednorodzinnym korzysta się z piecyków jednofunkcyjnych o mocy od 15 do nawet 24 kW, oraz 17-27 kW w przypadku urządzeń dwufunkcyjnych. Dobrej jakości kocioł dwufunkcyjny może podgrzewać wodę nawet z prędkością 12 litrów na minutę. 

Profesjonalne niszczenie dokumentów firmowych – kto się nim zajmuje?

0
niszczenie dokumentów

Utylizacja dokumentów jest konieczną czynnością w każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej przez nią działalności. Trudno wyobrazić sobie biznes, w którym nie obraca się dokumentami zawierającymi dane osobowe, księgowe czy inne dane poufne. Obowiązek zabezpieczenia materiałów niejawnych wynika z przepisów, m.in. RODO i ustawy o ochronie informacji niejawnych, ale bez wątpienia skuteczna ochrona dokumentów przed ich niekontrolowanym rozpowszechnieniem zwyczajnie leży w interesie przedsiębiorców. Wyciek danych w firmie zawsze bowiem skutkuje kłopotami – od utraty wiarygodności począwszy, na karach finansowych, kończąc. Komu powierzyć niszczenie dokumentów, by nie wpędzić firmy w tarapaty?

Zobacz też