Kredyt gotówkowy online bez zaświadczeń

0
Kredyt gotówkowy online bez zaświadczeń

Kredyt gotówkowy ciągle cieszy się ogromną popularnością. To wszystko za sprawą faktu, że można zadysponować go na zupełnie dowolny cel. Jednak najczęściej zaciągnięcie tego typu pomocy finansowej wiąże się z dokładną weryfikacją klienta przez bank. Spowodowane jest to przede wszystkim tym, że banki chcą mieć pewność, czy dany klient jest w stanie spłacić zaciągnięte zobowiązanie.

Czy można jednak znaleźć bank, który nie wymaga zaświadczeń przy udzielaniu kredytu gotówkowego? Oczywiście! Sprawdź https://www.totalmoney.pl/kredyty_gotowkowe. Chociaż zdecydowana większość banków wymaga przedstawienia odpowiednich dokumentów, jest możliwe także znalezienie firmy, która udziela kredyty gotówkowe bez zaświadczeń.

Kredyt gotówkowy bez zaświadczeń — o co dokładnie chodzi?

Kredyt gotówkowy bez zaświadczeń to oferta, w której banki ograniczają wszystkie formalności do zupełnego minimum. Decydując się na taką ofertę nie musimy już przedstawiać zaświadczenia o wysokości otrzymywanych dochodów czy zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu. Jednak niestety nie oznacza to, że nie trzeba przedstawiać zupełnie żadnych dokumentów. W takim wypadku bank najczęściej będzie wymagał od kredytobiorcy sporządzenia oświadczenia z wyliczoną średnią zarobków z kilku ostatnich miesięcy.

Kredyt gotówkowy bez zaświadczenia o dochodach. Ile najwięcej można pożyczyć?

Jeżeli chodzi o kredyt gotówkowy bez zaświadczeń i to, jaka jest największa kwota, jaką można pożyczyć, niestety nie ma na to konkretnej odpowiedzi. Nie są to w takim wypadku zbyt wysokie sumy, a kwota najczęściej jest ustalana indywidualnie przez bank — zwykle w granicy 10 -20 tysięcy złotych. Jeżeli jednak chcielibyśmy pożyczyć znacznie większą sumę, wówczas może okazać się, że bank będzie wymagał dodatkowego ubezpieczenia.

Kredyt gotówkowy bez zaświadczeń. Kto ma szanse go otrzymać?

Kredyt gotówkowy bez zaświadczeń to oferta bankowa skierowana do pełnoletnich osób, które regularnie otrzymują dochód. W przypadku tego rodzaju kredytu źródło tego dochodu najczęściej nie jest istotne, liczy się przede wszystkim regularność. Może być to dochód uzyskiwany z każdej formalnie możliwej umowy o wykonywaniu pracy, ale także środki z renty czy emerytury.

Chociaż kredyt gotówkowy bez zaświadczeń jest możliwy, nie oznacza to jednak, że zupełnie każdy może go otrzymać.  Kto więc ma szanse? Takie zobowiązanie kredytowe przeznaczone jest dla osób, które:

  • Są pełnoletnie;
  • Mają stałe, regularne dochody;
  • Otrzymują odpowiednio wysokie wynagrodzenie;
  • Mają pozytywną historię w BIK;
  • Nie posiadają zadłużeń i nie są wpisane do KRD.

Na co zwrócić uwagę biorąc kredyt gotówkowy?

Decydując się na kredyt gotówkowy bez zaświadczeń, tak jak w przypadku każdego innego kredytu, największą uwagę trzeba zwrócić na oprocentowanie oraz sprawdzić wszystkie dodatkowe koszty kredytowania. W wyborze jak najlepszej oferty pomocny będzie kalkulator kredytowy, który jest dostępny w internecie oraz porównywarki takie jak Totalmoney i rankingi kredytów. Dzięki takim prostym narzędziom będziemy w stanie wybrać jak najlepszą ofertę, dopasowaną do naszych potrzeb, w zaledwie kilka minut.

Kredyt gotówkowy bez BIK — czy to możliwe?

Kredyt jest ofertą zarezerwowaną tylko dla banków, która podlega prawu bankowemu. Co za tym idzie, banki są zobowiązane do sprawdzenia każdego potencjalnego klienta w BIK. Istnieje jednak alternatywne rozwiązanie dla osób, które obawiają się sprawdzenia historii w Biurze Informacji Kredytowej, ponieważ mają już inne zobowiązania i mają problem z ich spłaceniem. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie pożyczka w firmie pozabankowej. Takie instytucje nie mają obowiązku sprawdzać swoich klientów w bazach BIK czy KRD. Jednak trzeba się liczyć z tym, że decydując się na taką pożyczkęm jej kwota nie będzie zbyt duża, a okres spłaty będzie trwał najwyżej kilka miesięcy. Pamiętajmy również, że pożyczki w końcowym rozrachunku mogą okazać się dosyć drogie, gdyż zawierają wysokie oprocentowanie, prowizje i dodatkowe opłaty. To wszystko spowodowane jest tym, że ryzyko niespłacenia pożyczki jest dosyć wysokie. Takie rozwiązania dają firmom pożyczkowym większą pewność na spłatę zadłużenia.

Ile zarabia architekt?

0
ile zarabia architekt

Marzysz o pracy w zawodzie architekta? Jeśli tak, musisz posiadać nie tylko kierunkowe wykształcenie i niezbędne umiejętności, ale również stosowne uprawnienia budowlane, które umożliwią Ci pracę w tej profesji. Rodzi się jednak pytanie, jak to jest z zarobkami architekta? Czy rzeczywiście jest to jeden z najbardziej prestiżowych i najlepiej opłacanych zawodów w Polsce?

Pensja architekta – ile wynosi?

Jak wynika z prowadzonych statystyk, mediana zarobków architekta kształtuje się na poziomie 5620 złotych brutto. Są to oczywiście dane uśrednione, albowiem co drugi specjalista otrzymuje wynagrodzenie w przedziale 4500-6850 zł brutto, podczas gdy „najgorzej opłacani” co miesiąc mogą liczyć na pensję w wysokości 4500 zł brutto.

Co wpływa na wysokość płacy?

To, ile zarabia architekt, jest w dużej mierze uwarunkowane stażem jego pracy, posiadanym doświadczeniem zawodowym czy wykształceniem. Duży wpływ na wysokość wynagrodzenia ma również wielkość i lokalizacja firmy, w jakiej pracuje. Jak wynika z danych, specjaliści zatrudnieni w dużych przedsiębiorstwach i z siedzibami w miastach mogą liczyć na wyższą płacę. Mowa o tych pracujących w stolicy, ale również Trójmieście.

Jakie czynniki determinują wysokość wynagrodzenia?

Pensja, jaką co miesiąc otrzymuje architekt, jest uzależniona od kilku czynników. Do najważniejszych z nich można zaliczyć m.in. kapitał firmy. Jeśli firma jest duża, rentowna i dobrze prosperująca to może sobie pozwolić na wzrost płacy dla pracowników. Na zarobki architekta wpływa również wykształcenie i staż pracy. Na znacznie lepsze warunki płacowe może liczyć absolwent studiów doktoranckich o długim stażu niż osoba posiadająca wyłącznie tytuł magistra i nie mająca zbyt dużego doświadczenia w zawodzie. W dalszej kolejności wymienić należy wielkość firmy, w której architekt jest zatrudniony oraz miejsce – czy pracuje w małym mieście czy dużej aglomeracji.

Czy można podwyższyć kwotę wynagrodzenia?

Zarobki architekta nie są sztywne i mogą ulec zmianom. Oprócz tak oczywistych spraw, jak ubieganie się o podwyżkę czy zmiana pracy na lepiej płatną, można posiłkować się braniem dodatkowych godzin w pracy czy szukaniem zleceń. Ciekawą opcją jest również rozszerzenie swoich umiejętności o zdolność programowania, którą później można wykorzystać do tworzenia aplikacji usprawniających codzienną pracę w firmie. Dlaczego to takie ważne? Mianowicie dlatego, że stworzony przez architekta program może zmniejszyć czas potrzebny na wykonanie danego zadania (nad którym pracowałaby jedna lub więcej osób), a to z kolei pozwoli zaoszczędzić środki finansowe i w konsekwencji pozytywnie wpłynie na zarobki architekta – programisty.

Czym są usługi bhp?

0
Czym są usługi bhp

Usługi BHP są, obok zatrudniania pracownika pełniącego obowiązku służby BHP, najczęściej wybieranych rozwiązaniem na zarządzanie sprawami bezpieczeństwa w firmie. Czasem stanowią uzupełnienie dotychczasowo podejmowanych działań, ale bardzo często to właśnie na nich oparte jest zarządzanie BHP. Czym są i co obejmują usługi BHP?

Dla kogo są usługi BHP?

Tak naprawdę każdy pracodawca musi zapewnić pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednym ze związanych z tym obowiązków, jest powołanie służby BHP – może zajmować się tym sam (po nabyciu odpowiednich uprawnień), może zatrudnić odpowiednią osobę albo sięgnąć po osobę z zewnątrz, oferującą kompleksowe usługi BHP.

Same usługi z zakresu BHP są więc skierowane do każdego biznesmena – niezależnie czy prowadzi on niewielką rodzinną firmę, czy jest właścicielem potężnego zakładu produkcyjnego. Każdy może odnieść wiele korzyści z powierzenia troski o stan BHP firmie zewnętrznej, która będzie prowadziła nadzór nad warunkami pracy.

Co obejmują usługi BHP?

Oczywiście o wszystkim decydować będzie treść podpisanej pomiędzy pracodawcą a wybraną przez niego firmą umowy, jednak zazwyczaj usługi BHP świadczone są w szerokim zakresie, co pozwala na niemal całkowite odcięcie się od tego zagadnienia i skupienie na dalszym prowadzeniu działalności. Najczęściej wśród oferowanych usług BHP można znaleźć:

  • Organizowanie i dokumentowanie szkoleń BHP (wstępnych i okresowych),
  • Nadzór nad warunkami pracy i prowadzenie regularnych audytów,
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • Reprezentowanie firmy w razie kontroli, np. PIP czy PIS,
  • Prowadzenie postępowań w przypadku wypadku przy pracy,
  • Sporządzania kart przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej,
  • Doradzanie pracodawcy w kwestiach związanych z BHP,
  • Zajmowanie się kwestiami ppoż. – przeglądami, szkoleniami czy dokumentacją (np. instrukcją bezpieczeństwa pożarowego).

Co zyskujesz, decydując się na usługi BHP?

Jaka jest przewaga skorzystania z oferty zewnętrznej firmy, zamiast zajmowania się kwestiami BHP samodzielnie lub zatrudniania etatowego „behapowca”? Takie rozwiązanie to oszczędność czasu (możesz go poświęcić na rozwój firmy), pieniędzy (znikają koszty związane z zatrudnianiem dodatkowej osoby – ZUS, wyposażenie stanowiska pracy, szkolenia, sprawy kadrowe), a także znacznie większa elastyczność. Nie powstaje bowiem nowy stosunek pracy, a całość jest wygodnie rozliczana fakturą, na ustaloną uprzednio kwotę. Usługi BHP świadczone przez zewnętrzny podmiot są również znacznie szersze – obejmują np. szkolenia okresowe, czy audyty zewnętrzne, czyli rzeczy, których nie może wykonywać pracownik służby BHP w ramach stosunku pracy. To spokój i kompleksowe rozwiązanie kwestii BHP w firmie.

Pielęgniarka – jak nią zostać?

0
pielęgniarka

Zawód ten jest nie tylko wymagający, ale również niezwykle ciężki. Budzi ogromny szacunek oraz sympatię wśród społeczeństwa. Jest to praca polegająca na pomocy, którą przekazujemy innym. Czy zastanawialiście się kiedykolwiek w jaki sposób zostać pielęgniarką? Dzisiaj odpowiemy na to pytanie! Sprawdź, jakie cechy powinna mieć pielęgniarka, a także jakie wykształcenie przygotuję ją do wykonywania zawodów w przyszłości? Zaczynamy!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/jak-zostac-pielegniarka/

Predyspozycje zawodowe wynikające z pracy jako pielęgniarka

Podstawową cechą, którą musisz posiadać do takiej pracy jest pracowitość. W tym zawodzie jest ona bardzo istotna. Jest to bowiem zajęcie bardzo wymagające, podejmują je osoby, które czują misję do wykonania w twoim życiu. Do Twoich zadań będzie należała opiekę nad chorymi znajdującymi się w różnym stanie zdrowotnym. Sami będziesz pomagać im nawet w podstawowych czynnościach życiowych.

Taka praca jest dla ludzi cierpliwych, opiekuńczych, empatycznych, a także gotowych do podjęcia wyzwań i sporego poświęcenia. Musimy posiadać również wiedzę medyczną, a także znać specyfiki stosowane w leczeniu. Czasami będziemy musieli być prawą ręką lekarza, a w wyjątkowych sytuacjach będziemy musieli nawet go zastąpić.

Dodatkowo dobrze, jeżeli jesteś osobą odporną na silny stres oraz przykre widoki. W pracy może czekać cię widok krwi, włok czy bardzo poszkodowanego ciała. Takie widoki u niektórych mogą doprowadzić do utraty przytomności, a w takim przypadku praca pielęgniarki nie będzie dla Ciebie odpowiednia.

Jakie wykształcenie powinna mieć pielęgniarka?

Wcale nie tak dawno, aby zostać pielęgniarką wystarczy mieć jedynie ukończoną szkołę policealną. Takie wykształcenie posiada około 77% obecnie pracujących pielęgniarek. Teraz jednak wygląda to inaczej. Według ustawy, aby stać się pielęgniarką należy posiadać wykształcenie wyższe, minimum licencjackie. Studia możemy podjąć w każdym wybranym przez siebie momencie życia. Nawet jeżeli mamy 35 lat i dopiero zdecydujemy się na karierę pielęgniarki. Nic nie stoi nam na przeszkodzie do podjęcia studiów.

Zobacz też: http://www.cegos.pl/pielegniarka-ile-zarabia/

Mistrzyni organizacji w przychodni – jak zostać rejestratorką medyczną?

0
Mistrzyni organizacji w przychodni

Rynek usług medycznych oferuje coraz większe możliwości diagnostyki i leczenia – powstaje coraz więcej prywatnych placówek medycznych. W każdej z nich musi działać rejestracja, a w niej potrzeba wykwalifikowanych rejestratorek medycznych. Jak zostać jedną z nich?

Co rusz powstają nowe placówki medyczne – gabinety, przychodnie POZ i specjalistyczne, także prywatne szpitale. Wszystkie mają rejestracje, w których pracują rejestratorki medyczne. Zapotrzebowanie na ten zawód jest więc spore. Najlepiej, by były to wykwalifikowane rejestratorki, gdyż to one jako pierwsze mają kontakt z pacjentem, są więc tak naprawdę twarzą danej placówki. Coraz więcej tego typu miejsc działa dla dobra swoich klientów do wieczora, a czasem i całodobowo, więc zatrudniają więcej niż jedną czy dwie osoby na rejestracji.

Nauka na kursie rejestratorka medyczna daje profesjonalną wiedzę na temat zasad działania placówek ochrony zdrowia od strony administracyjno-biurowej. Po ukończeniu tego kierunku można zacząć pracę w klinikach, szpitalach, prywatnych gabinetach, specjalistycznych poradniach czy centrach medycznych. Każdy, kto jest dobrze zorganizowany i szuka spokojnej i pewnej pracy, sprawdzi się jako rejestratorka medyczna.

Kształcenie rejestratorki medycznej – co trzeba wiedzieć?

Nauczanie na tym kierunku trwa rok. Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym. Po ukończeniu nauki otrzymuje się zaświadczenie zgodne ze wzorem MEN oraz certyfikat szkoły.

Co obejmuje program nauczania? Podczas zajęć uczestnicy poznają klasyfikację świadczeń medycznych, zasady ewidencjonowania i rozliczania usług medycznych oraz metody dokumentowania działalności medycznej z elementami statystyki medycznej. Z kolei, dzięki zajęciom z podstaw psychologii oraz komunikacji interpersonalnej z pacjentem i personelem medycznym, osoba, która kończy kierunek potrafi skutecznie komunikować się w swojej przyszłej pracy.

Do obowiązków rejestratorki medycznej należą: przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów, umawianie terminów wizyt i badań, kierowanie pacjentów do właściwych pracowników i placówek służby zdrowia oraz prowadzenie dokumentacji medycznej.

Szczegółowe informacje o kierunku Rejestratorka medyczna i szybkim zapisie online można znaleźć na stronie szkoły Żak.

Dlaczego warto zostać rejestratorką medyczną i gdzie można podjąć pracę po ukończeniu nauki?

Praca w tym zawodzie to świetne zajęcie dla osób spokojnych i dobrze zorganizowanych. Zatem jeśli masz właśnie takie usposobienie, na pewno się sprawdzisz. Wykonywanie tego zawodu daje satysfakcję – poczucie, że dzięki tobie placówka medyczna działa sprawnie, a pacjenci są dobrze obsłużeni i poinformowani. Kompetencje, opanowanie i spokój rejestratorki powodują, że dzwoniący czy też odwiedzający placówkę pacjent czuje się pewniej i mniej się stresuje – często przecież pacjenci, którzy chcą umówić się na wizytę są bardzo chorzy. Entuzjazm i przychylne nastawienie są kluczowe do rzetelnego wykonywania obowiązków. Wiedza, zaangażowanie i profesjonalizm rejestratorki mają wpływ na samopoczucie psychiczne pacjentów i mogą zachęcić do korzystania z usług danej placówki.

Po ukończeniu kursu rejestratorki medycznej można podjąć pracę m.in. w: gabinetach lekarskich, klinikach, przychodniach, specjalistycznych poradniach, szpitalach czy centrach medycznych.

Wykwalifikowane i empatyczne rejestratorki medyczne są na wagę złota. Dawno minęły już czasy, kiedy w renomowanych placówkach tolerowano niemiłe rejestratorki traktujące swoją pracę jak niechciany obowiązek. W nowoczesnej służbie zdrowia nie ma miejsca dla takich osób. Poszukiwane są rejestratorki, które nie tylko znają się na tym zawodzie i mają odpowiednią wiedzę, ale także właściwe nastawienie do zawodu i predyspozycje takie jak empatia, otwartość na drugiego człowieka, cierpliwość, miłe usposobienie. Te właśnie cechy są kluczowe podczas wykonywania tej pracy.

Artykuł sponsorowany.

Leasing dla każdego

0
Leasing

Choć dostęp do samochodu lub motocykla jest z całą pewnością olbrzymim udogodnieniem dla każdego, nie oznacza to, że osoba ta potrzebuje takiego środku transportu na własność. Istnieje wiele sytuacji w których zamiast inwestować w zakup danej maszyny wystarczy po prostu wynająć ją w odpowiedniej firmie. Jednakże gdy wynajem ten się przeciąga w czasie to znacznie bardziej atrakcyjną opcją staje się leasing.

Jakie dodatkowe usługi mogą oferować firmy wynajmujące magazyny?

0
magazyny do wynajęcia

Prowadzenie działalności handlowej, zwłaszcza w przypadku mniejszych podmiotów, może być znacznie łatwiejsze, jeśli korzysta się z usług firmy, która oferując magazyny do wynajęcia, świadczy również usługi pokrewne. Najczęściej są to usługi związane z transportem towarów, ale często są to także usługi komplementarne, takie jak etykietowanie czy pakowanie przechowywanych w magazynie produktów. To stwarza nowe możliwości działania i pozwala skupić się na podstawowym obszarze działalności.

Zarządzanie towarem

Kompleksowe usługi firm wynajmujących magazyny to doskonały wybór dla przedsiębiorstw skupiających się na prowadzeniu działalności handlowej, które nie mają własnej powierzchni magazynowej i sprzedają towar pochodzący z importu, a zatem często wymagający dodatkowego przygotowania przed wprowadzeniem go do sprzedaży na rynku polskim. Wyspecjalizowane firmy oferujące magazyny do wynajęcia mogą zająć się przygotowaniem etykiet, a także dystrybucją magazynowanych towarów, co jest niezwykle atrakcyjne dla przedsiębiorstw handlowych prowadzących sprzedaż wysyłkową. Integracja systemu zarządzania sprzedażą i dystrybucją towarów jest jak najbardziej możliwa i niezwykle opłacalna, zwłaszcza z punktu widzenia firm prowadzących działalność w sieci. Gdy towar z magazynu trafia bezpośrednio do kupującego, zmniejszają się koszty działalności i skraca czas dostawy.

Obsługa reklamacji i zwrotów

Dużą zaletą oferty profesjonalnych firm logistycznych jest kompleksowa obsługa klienta. Prócz magazynu na wynajem, świadczą one również wiele usług dodatkowych, w tym związanych z obsługą reklamacji i zwrotów. Sprzedając przez Internet, należy zagwarantować klientom możliwość zwrotu towaru. Jeśli nie chcemy zajmować się osobiście obsługą zwrotów i reklamacji, możemy to zlecić firmie zewnętrznej, oferującej magazyny na wynajem. To niezwykle wygodne rozwiązanie, dzięki któremu można zaoszczędzić mnóstwo czasu i tym samym poprawić jakość obsługi klientów. Zlecenie obsługi zwrotów i reklamacji firmie prowadzącej magazyn pozwala również sprawniej zarządzać towarem. Zawsze wiadomo, co jest na magazynie i co trzeba zamówić.

Jeśli szukasz sposobu na prowadzenie działalności handlowej bez konieczności samodzielnego zarządzania dystrybucją, osobistego zlecania wysyłki, pakowania i etykietowania towarów, obsługi reklamacji i zwrotów, znajdź firmę, od której nie tylko wynajmiesz magazyn, ale która zaoferuje Ci również usługi pokrewne. Takie rozwiązanie w szczególności powinno spodobać się firmom prowadzącym działalność handlową w sieci, zwłaszcza sklepom internetowym oferującym towar z importu.

Intrygujące etykiety na butelki

0
Intrygujące etykiety na butelki

Etykiety na butelki mogą być bardzo pomysłowe – warto pomyśleć o projekcie, który będzie się wyróżniał. Inwestycja w etykiety wiąże się z niewielkim nakładem finansowym, a personalizowane butelki prezentują się dużo lepiej niż te bez interesującego oznakowania.

Zakładanie pracowni projektowej – wszystkie niezbędne informacje

0
pracownia

O tym czy jest to inwestycja warta zachodu dobrze jest przekonać się na własnej skórze. Na początku należy poznać pracę architekta na etacie, być może w przyszłości będziemy chcieli spróbować swoich sił na rynku i odważyć się na założenie własnej działalności. Założenie działalności gospodarczej jest to niemałe wyzwanie logistyczne, ekonomicznych a także prawne. Oprócz wielorazowych wizyt w urzędzie skarbowym czy zakładzie Ubezpieczeń Społecznych niezbędne będzie dodatkowo porządne stanowisko pracy. Musimy ustalić je dla siebie oraz ewentualnych pracowników naszej firmy. W poniższym artykule znajdują się wszystkie informacje, na które powinno zwrócić się uwagę, w przypadku zakładania pracowni projektowej.

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/zakladanie-pracowni-projektowej/

Co na początek?

Na początku dobrze jest znaleźć odpowiedzialna osobę do pełnienia obowiązków księgowej. Mając taką osobę po twojej stronie będzie nam o wiele łatwiej zabrać się za wszystko Od dobrej strony. Tym samym na początku ważne jest założenie konta bankowego dla firmy. W takim wypadku będziemy musieli zdecydować się na sposób rozliczania, płacenia podatków oraz wystawiania faktur VAT. Ta ostatnia opcja nie w każdym przypadku jest konieczne stronka z punktu widzenia urzędu, bardzo istotnym krokiem jest również złożenie wniosku o działalności gospodarczej do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej. Takie złożenie wniosku jest bezpłatne i należy podpisać i je w ciągu 7 dni od założenia wniosku w Urzędzie Gminy. Będziemy potrzebowali ustalić wówczas swój numer w Polskiej Kwalifikacji Działalności Gospodarczej, co ułatwi nam złożenie wniosku.

Czym kierować się dobierając wyposażenie do pracowni projektowej?

Będą to urządzenia takie jak:

Odpowiedni komputer – jest To niezwykle ważne, aby każdy pracownik miał do niego dostęp, ponieważ w dzisiejszych czasach wszystko wykonuje się elektronicznie. Jest to istotne, Aby pracownik posiadał szybki procesor oraz wydajną kartę graficzną do tworzenia wizji. Nie musimy od razu zaopatrzyć się w bardzo drogi sprzęt. Zwykły laptop czasami jednak może nie podołać.

Właściwe oprogramowanie – przy zakładaniu pracowni projektowej ważne jest aby dobrać odpowiednie oprogramowanie do komputera. Wymagania aplikacji rosną wraz z ich możliwościami. Zapewne podczas studiów architektonicznych oraz praktyk poznaliśmy przydatne programy, których obsługa nie będzie nam obca. Warto jest zaopatrzyć się w takie oprogramowanie, które będzie najtrafniejsze. Najpopularniejszym i dlatego fachu jest AchiCad+, Artpantis, 3DsMax + Vray. Jako studenci korzystamy z takich oprogramowań bezpłatnie, jednak będą przedsiębiorstwo musimy wykupić do nich licencje. Wiąże się to z dodatkowymi kosztami, ale żeby robić to legalnie nie możemy pominąć tego kroku.

Strona internetowa – w obecnym świecie istnieje przekonanie, że to czego nie ma w internecie nie istnieje. Tak samo będzie z twoją firmą. Musisz zadbać o założenie własnej strony internetowej. Będzie to obowiązkowy element dla Twojej działalności. Musi ona wyglądać profesjonalnie dla innych klientów, być czytelna W odbiorze oraz zachęcać do korzystania z moich usług. Na stronie Możesz pochwalić się osiągnięciami, ważnymi klientami, którzy korzystali z Twojej usługi oraz poinformować o danych firmy. Ewentualną opcją jest zamieszczenie obowiązującego cennika. 

Strefa dla klienta – klient musi czuć się kimś ważnym Przekraczając próg naszej firmy. Oczywiście na spotkanie możemy umawiać się do kawiarni, ale możesz zrobić też twój własny kącik dla klientów. Jeżeli posiadasz na to budżet, możesz już wygospodarować w swojej siedzibie miejsce, w którym zadbasz o idealny wygląd oraz komfort dla potencjalnych klientów. Mile widziane są wygodne fotele i ekspres do kawy.

Zobacz też: http://www.immocenter.pl/praca-spawacza-etat-czy-wlasna-dzialalnosc/

Trzy ciekawe zawody dla kobiet, które gwarantują rozwój zawodowy

0
Trzy ciekawe zawody dla kobiet, które gwarantują rozwój zawodowy

Mimo że w obecnych czasach coraz rzadziej mówi się, że jakiś zawód jest typowo męski lub kobiecy, to w praktyce w większości przypadków jednak taki podział istnieje. Wynika on przede wszystkim z różnicy w zainteresowaniach obu płci. Każdy, kto rozpoczyna naukę w jakiejś szkole, ma nadzieję, że po jej ukończeniu dostanie ciekawą i atrakcyjną finansowo pracę. Warto zatem przed rozpoczęciem nauki przeanalizować swoje kompetencje i potrzeby zawodowe oraz sprawdzić sytuację na rynku pracy. Poniżej przedstawiono trzy przykłady zawodów, które gwarantują zdobycie pracy i rozwój zawodowy.

Technik usług kosmetycznych

Rozwój naszego społeczeństwa spowodował, że coraz więcej osób przykłada dużo uwagi do swojego wyglądu. Zaczynamy dbać już nie tylko o włosy, ale również ciało, w tym o prawidłowy wygląd skóry. Dlatego wybór zawodu związanego ze świadczeniem usług kosmetycznych to dobra decyzja na przyszłość. Rynek kosmetyczny rozwija się w szybkim tempie i gwarantuje zarówno uzyskanie zatrudnienia, jak również samozatrudnienia.

W związku z tym, że zabiegi kosmetyczne istotnie oddziałują na zdrowie, potencjalni klienci zwracają dużą uwagę na wykształcenie osób wykonujących zabiegi. Praca w zawodzie technik usług kosmetycznych to zatem duży atut w CV. Poza tym to możliwość poznania zarówno podstaw zawodu, jak i współczesnych trendów w dziedzinie kosmetologii. 

Program nauczania na kierunku technik usług kosmetycznych obejmuje ogólne kwestie prowadzenia działalności gospodarczej w salonie kosmetycznym (zasady przedsiębiorczości), zasady pielęgnowania i upiększania twarzy, szyi i dekoltu, wykonywanie makijażu, wykonywanie zabiegów fizykalnych i zabiegów z wykorzystaniem chemii na ciało oraz kończyny górne i dolne.

Nauka w szkole trwa cztery semestry i kończy się egzaminem państwowym. Tytuł technika usług kosmetycznych daje możliwość samodzielnego stawiania diagnozy kosmetycznej oraz udzielania porad kosmetycznych.

Higienistka stomatologiczna

Równie ciekawe może być uzyskanie zawodu higienistki stomatologicznej. Współcześnie otwiera się coraz więcej ośrodków stomatologicznych, które leczą zęby na najwyższym poziomie. Do takiego leczenia potrzebny jest nie tylko stomatolog, ale również wykwalifikowana higienistka stomatologiczna.

W trakcie dwuletniego nauczania w szkole policealnej można zdobyć teoretyczną i praktyczną wiedzę między innymi w zakresie budowy narządu żucia, organizacji pracy gabinetu stomatologicznego, stosowania farmakoterapii, prowadzenia edukacji prozdrowotnej.

Posiadanie tytułu higienistki stomatologicznej daje możliwość wykonywania takich czynności jak wykonywanie wstępnych badań i zabiegów stomatologicznych, edukacji zdrowotnej, bieżącej konserwacji sprzętu.

Ortoptystka

O ile dwa powyższe zawody są ogólnie znane, o tyle zawód ortoptysty już nie bardzo. Jednak daje on bardzo szerokie perspektywy zawodowe. Ortoptystka zajmuje się narządem wzroku. Wykonuje badania ortoptyczne i dobiera odpowiednie ćwiczenia.

Ortoptystka może pracować w gabinecie okulistycznym, na oddziale okulistycznym szpitala lub salonie optycznym. Nauka w zawodzie trwa 4 semestry i kończy się egzaminem.

Jaką szkołę wybrać?

Wybór odpowiedniego ośrodka edukacyjnego to sprawa kluczowa. Duże doświadczenie w nauczaniu zawodów medycznych ma warszawskie Collegium. Posiadanie dyplomu tej szkoły daje gwarancję zatrudnienia.

Równie istotne jest to, że nauka w Collegium na wszystkich trzech wymienionych kierunkach odbywa się za darmo. Szkoła nie pobiera czesnego za nauczanie.

Zobacz też